MENU

Kakkuparatiisi laajenee hevosten maailmaan.

Heippulisvei !

Laajennan blogiani nyt myös hevosiin, noihin elämäni rakkaimpiin karvakorviin : ) Nyt kun ei tule leivottuakaan enää ihan niin usein kuin ennen, niin pääsee kuitenkin kirjoittelemaan, kun kirjoittaminen on mulle niin tärkeetä.

Olen mä aiemminkin hevosista tänne kirjoitellut, mutta ajattelin nyt asian silti tällain "virallisestikkin" ilmoittaa :-D

En kuitenkaan ole leipomista ja kokkaamista minnekkään jättämässä tietenkään eikä kakkuparatiisi mihinkään ole muutoin muuttumassa : ) Yhä edelleen ja aina tulen tänne lisäilemään juttuja leipomistani herkuista, ihan kuten aina ennenkin !

Tuolta blogini oikenpuoleisesta sivupalkista kun rullaa hieman alemmaksi, niin löytyy kohta "Muuta mukavaa blogissani" johon olen jo jokin aika sitten lisännyt hevosia koskevan oman sivun tänne Kakkuparatiisin lomaan. Sieltä voipi käydä kurkkailemassa minkämoisiin hevosiin olen elämäni aikana törmännyt.

Tästä lähtien blogistani siis löytyy leipomusten lisäksi juttua myös näistä nelijalkaisista rakkaimmista ystävistäni, tervetuloa siis kakkuilun lisäksi tutustumaan arkeen hevosten kanssa! : )

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More