MENU

Lintsillä

Hi everybody!
En tiiä muistaako kukaan ees mua kun viime postauksesta on ihan laittoman pitkä aika!! Oon ollu olevinaan niin kiireinen että blogi on jääny kokonaan ajatuksista pois. No mut on mulla oikeestikin kiirettä pitäny, koska muutaman viikon aikana on tapahtunu niin hirmu paljon! :) Siitä syystä päätinkin että jaan kuulumiset kahteen postaukseen, koska kuvia ois muuten tullu kerralla jotain 40..
Viime viikon tiistaina tapahtu yks tosi iso ja jännä juttu, nimittäin mulle soitettiin että haluisinko tulla töihin!! Olin ihan täpinöissäni kun luulin etten saa ollenkaan tänä kesänä töitä ja jään ilman mania, mutta viime keskiviikkona menin sitten haastatteluun ja sain sen paikan!! :--) Oon töissä vähintään koulun alkuun asti, mutta sitten katotaan jatkanko vielä koulun ohella esim. yhtenä päivänä viikossa. Nyt oon käyny iltavuorossa päälle viikon, ja oon ollu aina niin väsyny että oon jaksanu töitten jälkeen vaan kattoo Sinkkuelämää ja herkutella enkä postailla.
Sovittiin heti siellä työhaastiksessa että mulla on tällä viikolla kaks vapaapäivää putkeen, koska oltiin sovittu kummien ja serkkujen kanssa että lähen niiden mukaan Lintsille! :)) Tää on nyt neljäs kerta kun oon lähteny kesälomalla niitten mukaan johonkin huvipuistoon, ja oli taas ihan mahtia! ♥
Tässä Kieputtimessä hymy pyllyssä.. Serkkutytöt mun vieressä.

12
Lähettiin siis maanantaiaamuna ennen seittemää ajamaan Helsinkiin, ja oltiin just yheltätoista Lintsillä kun se aukes. Oli tosi kuuma koko päivän, n. 30 astetta, mutta ei se menoo haitannu. :) Oon just niin pentu että jaksan vielä 17v vanhana olla ihan innoissani kaikista laitteista ja käydä niissä monta kertaa kyllästymättä. Nyt vaan on pien ongelma kun kaikki huvipuistot on käyty. Pitää ilmeisesti alkaa käydä niitä uudestaan.
8
Mun kummit oli taas kilttejä ja kuvaili munkin kameralla samalla kun kuvasivat omallaan, kun ite en ois voinu kuvitellakaan että oisin kantanu kameraa tai ees laukkua mukana, kaikki tarvittava oli pienessä kukkarossa joka mahtu taskuun. Sai viilettää ihan vapaana.
Tässä ollaan menossa Rakettiin kolmatta kertaa. Uskalsin pitää vikalla kerralla silmiä auki koko ajan!
9
Jos joku ei tiiä, niin tuo Raketti on sellanen että se lähtee ihan yht'äkkiä tolleen hirveen korkeelle, ja sitten se pudottaa kauheen nopeesti alas sen jälkeen kun se on käyny ylhäällä. Sitten se vielä pari kertaa veivaa ees taas. Ihana. :D Olin kyllä ihan pinteessä kun olin menossa siihen ekaa kertaa, sydän meinas pompata kurkun kautta ulos!
11
Hurjakuru oli aika täydellinen kovassa helteessä, siinä kastu just mukavasti. :D
10
Lintsillä oli aika nättiä, ja yllätyttiin miten vähän aikaa meiän tarvis oottaa kaikkiin laitteisiin pääsyä. :o Luultiin että jouduttais oottaa aina kamalasti, mutta kauin aika mikä ootettiin oli 20min. En sit tiiä onko siellä yleensäkin niin "vähän" porukkaa, vai johtuko se siitä kun oli niin kuuma ja maanantai.
Ai niin haha ei se päivä kuitenkaan ihan ongelmitta sujunu.. "Onnistuin" nimittäin aika ainutlaatusella tavalla  lennättämään kenkäni Kiepissä ollessamme sellasen kopperon katon päälle missä ne työntekijät ohjaa sitä laitetta. XD Varsinkin näin jälkikäteen aateltuna tuo kuulostaa tosi hauskalta, koska on varmaan 0,001% mahollisuus saada kenkä just sinne. Siinäpä sitten ootettiin hyvä tovi kun huoltomiehet ei meinannu saada sitä sieltä pois.. 8--D
7
Tässä muuten Lintsi-asuni. Kuva otettu 9h siellä olon jälkeen, kun oltiin lähössä pois joten näytänkin jo aika nuutuneelta. :D Shortsitkin repsottaa.
6
♥ hihaton, ballerinat & niittirannekkeet: H&M
♥ shortsit: Lindex
♥ helmet: kirppis
♥ sormukset: suklaamunista

Lintsiltä lähettiin Vantaalle Rantasipi hotelliin, jossa mentiin vielä serkkujen kanssa uimaan ja saunomaan. :) Seuraavana aamuna syötiin ittemme palloiks hotellin aamupalalla. ♥
Hotellilta lähettiin sitten shoppaamaan Jumboon. Harmitti kun ei mentykään Helsingin keskustaan, mutta kyllä Jumbossakin peruskaupat oli. Tuli muuten otettua varsin monien bloggaajien tapaan asukuva sovituskopissa. Onkohan tää suunnilleen toka sovituskoppikuva??
5
♥ mekko, ballerinat, niittiranneet & korvikset: H&M
♥ laukku (uus! enemmän seuraavassa postauksessa) & kaulakoru: Seppälä

Autossa on ainakin aikaa kuvaillakin.
16
Uusimman niittirannekelöytöni tein Jumbon H&M:llä, koska löysin tollasen pinkin rannekkeen jonka omistan jo turkoosina ja valkosena. :) Se pääskin heti ranteeseen.
4
H&M:ltä löyty myös uus muki hampaiden pesua varten, ja luomiväripaletti jota oon kuolannu H&M:n sivuilla jo monen monta kuukautta. Oon yrittäny ettiä sitä Kuopiostakin, mutta ei oo löytyny. :( Nyt sen kuitenkin sain. ♥
1
13
KappAhlin lastenpuolelta löyty mm. tämä normisti 6€ maksava kaulakoru yhellä eurolla.
14
Sieltä myöskin 7€ niittivyö kahella eurolla ja taas yks niittiranneke eurolla, normisti 4€. Omistan ton myös mustana.
15
En taaskaan löytäny mitään vaatteita. ö__Ö Weird. Viime viikolla kuitenkin yllätyin ilosesti Cittarissa, koska jo aiemmin sovittamani neule makso enää 12€, normisti 30€.
3
2
Tänään olin taas töissä, mutta huomenna sentään vapaa. Eilen oli ihan kamala päivä, mutta tämä päivä tasotti sitä vähän kun oli ihan mukavaa ja näki tuttuja ym. eikä ollu niin paljoo ongelmia eikä ihan niin kiire. :) Iloa tuottaa myös se kun oon näiden päälle kahen viikon aikana maistellu kaikkee hyviä karkkeja ja muita taas pitkäästä aikaa sen lakon jälkeen, mm. eilen sitä Marabou Daim -suklaata mistä puhuinkin viime postauksessa, ja omg että se on hyväääää. ♥__♥ Mitenköhän saan enää pidettyä näppini siitä erossa..

Toinen kuulumis/asupostaus tulossa varmaankin ensviikolla, tästäkin tuli aika pitkä. Siihen asti momo!

PS. Mikä on sun lempparilaite Lintsillä? Mun on ehkä se Raketti ja hmm..

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More